Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 5 grudnia 2025 09:45
Przeczytaj!
Reklama
Reklama

Czym jest i co potrafi wózek widłowy spalinowy? Zobacz!

Wózki widłowe spalinowe to jedne z najczęściej wybieranych urządzeń podnośnikowych z napędem mechanicznym. Ich duża wydajność (zarówno w kwestii udźwigu, jak i maksymalnej wysokości podnoszenia) sprawiają, że wózki spalinowe wykorzystywane są na co dzień jako niezwykle skuteczne urządzenie do transportu spaletyzowanych ładunków. Zobacz, co potrafi tego typu pojazd i zacznij wykorzystywać go także w swojej branży!
Podziel się
Oceń

Wózki widłowe spalinowe czołowe do Twojego magazynu

Czy wózek widłowy spalinowy to urządzenie, które może być przydatne do magazynowania palet? Zdecydowanie tak. Szczególnie jeśli mowa o składowaniu ładunków, które odbywa się w magazynach półotwartych, czy też pod wiatami - gdzie pojazdy tego typu mogą poruszać się bez obaw o emisję spalin. Warto dodać także, że nowoczesne technologie sprawiają, że część współczesnych modeli posiada zamontowany niezwykle użyteczny filtr spalin, umożliwiający operowanie wózkami spalinowymi nawet w budynkach (np. na dobrze wentylowanych halach).

Zobacz dostępne wózki widłowe spalinowe w Manitou

Szukasz wózka widłowego spalinowego o dużych możliwościach? Sprawdź wózki widłowe z oferty Manitou. To wydajne urządzenia o wysokich parametrach - takich jak udźwig maksymalny czy maksymalna wysokość podnoszenia, zapewniające komfort oraz wygodę pracy operatora.

Manitou to marka funkcjonująca na rynku europejskim od późnych lat 50 tych ubiegłego wieku. Specjalizuje się w produkcji maszyn przemysłowych, rolniczych oraz innych zaawansowanych wózków o dużych udźwigu przeznaczonych do wymagających zadań. W kwestii urządzeń transportu bliskiego należą do nich m.in. wydajne wózki widłowe spalinowe czy wózki terenowe (które też występują z napędem spalinowym).

Wózki widłowe spalinowe Manitou można znaleźć w wielu modelach o różnym udźwigu od 1500 kg do 5000 kg. Ale to nie wszystko - poza tym w ofercie Manitou figurują wózki widłowe terenowe o udźwigu do nawet 10 000 kg.

Czy wysokość podnoszenia w wózkach spalinowych ma znaczenie?

Czy wózki widłowe spalinowe są w stanie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów także pod względem unoszenia ładunków? Duży udźwig to nie wszystko, choć w pracach na paletach o dużej wadze jest niezbędny. Równie istotne są: mocny silnik, niezawodność wózków widłowych a także ich możliwości pod względem unoszenia ładunków.

Jaka jest maksymalna wysokość podnoszenia dla pojazdów z napędem spalinowym? W zależności od modelu wózki widłowe spalinowe (na przykładzie marki Manitou) mogą dysponować maksymalną wysokością podnoszenia do nawet 6,5 metra.

Wytrzymałe widlaki spalinowe do wymagających zadań

Co sprawia, że wózki widłowe spalinowe to naprawdę wytrzymałe i niezawodne urządzenia, które z powodzeniem mogą być skutecznie wykorzystywane latami na zewnątrz budynków?

Pierwszym elementem, o którym można wspomnieć jest stabilna, solidna konstrukcja. Markowe wózki widłowe spalinowe (takie jak np. Manitou, Toyota, Linde, Still itd.) produkowane są z komponentów najwyższej jakości, w oparciu o projekty wysokiej klasy inżynierów, od wielu lat specjalizujących się w doskonaleniu mechanizmów funkcjonowania sztandarowych produktów swoich marek. Producenci wysokiej jakości wózków widłowych korzystają z nowoczesnych rozwiązań oraz solidnych materiałów, by do klientów trafiały urządzenia wydajne i trwałe.

Jednak solidność czy bezpieczna konstrukcja wózków widłowych nie są jedynie zasługą renomy, na jaką pracowała latami dana marka. Aktualne surowe normy Unii Europejskiej nakładane na producentów urządzeń transportu bliskiego gwarantują wypuszczanie na rynek tylko i wyłącznie maszyn, które spełniać będą wszystkie standardy.

Dodatkową gwarancję stanowiącą o bezpieczeństwie i dobrym stanie technicznych wszystkich elementów wózka widłowego zapewniają dla klientów oraz operatorów - przeglądy, które są niezbędne do uzyskania przez pojazdy dopuszczenia do eksploatacji.

Dlaczego warto kupić widlak spalinowy?

Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie, dlaczego warto kupić wózek widłowy spalinowy do swojej firmy - powodów jest co najmniej kilka:

koszt zakupu wózków widłowych spalinowych jest niższy niż koszt zakupu zbliżonych parametrami wózków widłowych elektrycznych,

widlaki spalinowe to urządzenia o dużej mocy - co przekłada się na ich możliwości (głównie dużą wartość maksymalnego udźwigu),

najbardziej zaawansowane spośród wózków spalinowych - wózki terenowe dysponują świetnymi możliwościami jezdnymi, przez co sprawdzają się w dość nietypowych warunkach podczas jazdy po piasku, błocie i nierównym, wyboistym terenie; a także podczas poruszania się po pagórkach i wzniesieniach (z czym nie poradzą sobie np. tradycyjne wózki widłowe magazynowe),

sam zakup wózka widłowego jest już inwestycją, która pomaga w znacznym stopniu przyśpieszyć wszystkie prace związane z transportem ładunków - zarówno tych spaletyzowanych, jak i nie.

W przypadku intensywnej pracy - inwestycja w wózek widłowy zwraca się niezwykle szybko. A sprzęt (dobrze serwisowany) może z powodzeniem służyć w firmie przez wiele lat.

Podsumowanie

Już wiesz czym są spalinowe wózki widłowe. Zatem nie czekaj dłużej i jeśli logistyka oraz transport to ważne elementy w Twojej branży - już teraz zaopatrz się w wózek widłowy spalinowy, który może na zawsze odmienić prace w Twojej firmie.

Wózek spalinowy czołowy jest komfortowy i niezwykle intuicyjny w obsłudze przez operatora. Przy prawidłowym, zgodnym z instrukcją obsługi, użytkowaniu, eksploatacja urządzeń może z powodzeniem przebiegać skutecznie przez długie lata. Zatem wybierając wózek widłowy, pamiętaj, by zadbać także o jego stan techniczny, co pozwoli nie tylko sprawnie wykonywać pracę, ale też zaoszczędzić na naprawach czy wymianie części.

Więcej o autorze / autorach:

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
J Autor komentarza: Jarosław Mazanek, dziennikarzTreść komentarza: Jeżeli mamy przewidywać co będzie dalej, to jest dość oczywiste, że Minister Klimatu i Środowiska odrzuci sprzeciw stowarzyszenia. Jako dziennikarz brałem udział w konferencji na Stadionie Śląskim w temacie szans na rozwój przysłu zbrojeniowego w woj. śląskim w alternatywie do górnictwa węgla. Miałem tam okazję mówi o tym, jak dużą szansą dla północnej części województwa są złoża w Myszkowie, Porębie i Łazach, również dla celów niezależności surowcowej, w surowcach stategicznych. Lej depresyjny w Myszkowie nie wystąpi a w Zawierciu, choć przyszła kopalnia może wymagać odwadniania, to nie w takim stopniu jak Pomorzany w Bukownie. Supełnie inna stuktura geologiczna. Trzeba mieć trochę zaufania do wiedzy polskich specjalistów: geologów, hydrologów i górników. Czy znajdą pracę rórnicy z Myszkowa i Zawiercia? Na pewno tak. Albo z podmyszkowskich wiosek, z Kroczyc, Irządz, ci którzy kiedyś się wyprowadzili do Dąbrowy Górniczej zaczną wracać. Kopalnie to projekty na 100 lat. Myszków i Zawiercie zystają taki bodziec rozwojowy , że dziś niesprzedawalne i tanie mieszkania będą pożądane, a ceny wzrosną. Jak do redakcji przychodzą mieszkańcy z ogłoszeniami, i narzekają, że nie mogą sprzedać mieszkania, "nie ma komu" to im się aż oczy zapalają jak słyszą o szansach na kopalnie (nawet dwie!)Data dodania komentarza: 17.11.2025, 13:34Źródło komentarza: STOWARZYSZENIE O NIEJASNYM FINANSOWANIU JUŻ PROTESTUJE PRZECIWKO KONCESJI DLA RATHDOWNEYAutor komentarza: podpisTreść komentarza: i bardzo dobrze, cynk i ołów to straszny syf i zatrucie okolicy odpady poflotacyjne gorsze nawet niż w przypadku miedzi i srebra. Pół biedy jakby to był więgiel kamienny. Pan rekaktor jest od lat zakochany w kopaniu pod ziemią i zniszczeniu zasobów wodnych pod Zawierciem i Myszkowem. W ostatnich latach szczególnie dużo mówi sięo suszy hydrologicznej, to na dodatek ryjąc w ziemi mamy sobie ten problem powiększać? Przecież jest tyle innych możliwości rozwoju zaawansowanego przemysłu na powierzchni, który też daje "bogactwo". Albo, iluż to "górników" z Zawiercia i Myszkowa dostanie pracę?Data dodania komentarza: 17.11.2025, 10:26Źródło komentarza: STOWARZYSZENIE O NIEJASNYM FINANSOWANIU JUŻ PROTESTUJE PRZECIWKO KONCESJI DLA RATHDOWNEYAutor komentarza: RadosławTreść komentarza: Radny Janoska nie pobiera diety z tytułu wykonywanych obowiązków ze starostwa, podobnie było kiedy był radnym w MiG Ogrodzieniec. Proszę sprawdzić. Warto byłoby zamieścić taką istotną informację, ponieważ jest to ewenement na skalę krajową.Data dodania komentarza: 16.11.2025, 16:19Źródło komentarza: PENSJA STAROSTY „BEZ ZMIAN”? NIE DO KOŃCA. DOSTANIE 1000 ZŁ WIĘCEJ. RADNI PRZYJĘLI UCHWAŁĘ „REGULACYJNĄ”Autor komentarza: samuelTreść komentarza: cynk i ołów, najgorsza kopalnia jeśli powstanie, współczucia dla Zawiercia i okolic.Data dodania komentarza: 7.11.2025, 13:20Źródło komentarza: Polski Rząd przedłuża koncesję na badanie złóż cynku i ołowiu dla Rathdowney!Autor komentarza: Zdzichu z PKSTreść komentarza: Jorg nauczyciel w zawodówce z tytułem dr medycyny 😂😂😂😂Ludzie są tak durni, że słów brak 🤭Data dodania komentarza: 4.10.2025, 19:18Źródło komentarza: Dr Katarzyna Dewor odchodzi ze szpitala. Wybrała emeryturęAutor komentarza: uskiTreść komentarza: Bzdura .. redaktor nie wie o czy pisze ...Data dodania komentarza: 3.10.2025, 04:50Źródło komentarza: POLICJANTKA PREPAROWAŁA ZARZUT DEMORALIZACJI? WCZEŚNIEJ MIAŁA POBIĆ UCZNIA SZKOŁY W KROCZYCACH!
Reklama
Reklama
Reklama