Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej. Zobacz jak wygląda poprawna optymalizacja adresów URL

  • 14.09.2022, 10:28 (aktualizacja 14.09.2022, 10:33)
  • Materiał zewnętrzny
Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej. Zobacz jak wygląda poprawna…

Podziel się:

Oceń:

Na wysokość strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania w Google wpływa wiele czynników. Poza doborem odpowiednich słów kluczowych, responsywnością strony czy zewnętrznymi linkami trzeba też zadbać o odpowiednio zaprojektowane adresy URL. Nazywając podstrony w obrębie serwisu internetowego nie można sobie pozwolić na pełna dowolność. Należy korzystać z jednolitego, przejrzystego klucza i tworzyć je tak, aby zawierały słowa kluczowe w jedynie słusznej formie. Nawet najmniejsze szczegóły, takie jak wielkość liter, mogą mieć spore znaczenie dla robotów Google. Dlatego należy budować adresy URL, tak aby przekazywały wyszukiwarce jak najwięcej informacji o zawartości każdej z podstron. Subdomeny tylko jeśli są niezbędne Adresy składające się z kilku subdomen są dla Google i użytkowników zbyt skomplikowane. Dlatego należy je tworzyć tylko w razie konieczność np. gdy dana firma posiada kilka niepowiązanych ze sobą działów, które łączy jedna marka. Nieskomplikowana forma Dobrze zaprojektowany adres URL nie powinien posiadać zbędnych znaków, ozdobników a jego struktura powinna być jak nprosta i przejrzysta. Dopasowany do zapytania w Google Adresy URL dopasowane dokładnie do zapytań wpisywanych przez internautów w wyszukiwarkę mają większą szansę, że roboty dostrzegą ich powiązanie merytoryczne. Dlatego najważniejsze frazy kluczowe powinny być dopasowane do odrębnych podstron, które będą zawierały słowa kluczowe w adresie URL. Pozycjonowanie strony internetowej jest kluczowym czynnikiem w działaniach marketingowych w internecie. Dlatego tak ważne jest, aby zwracać uwagę na wszystkie czynniki, które mogą wpłynąć na pozycję w wynikach wyszukiwania w Google, takich jak między innymi optymalizacja adresów URL.

Skuteczne pozycjonowanie wymaga tworzenia adresów URL według określonych kryteriów. Oto niektóre z cech jakie powinien spełniać dobry adres internetowy:


 

  • Krótszy = lepszy

Adres URl nie powinien być zbyt długi, ale raczej zwięzły i łatwy do zapamiętania.

Pasek adresu przeglądarki to nie miejsce na rozwlekłe elaboraty. Zwięzły, a zarazem treściwy URL będzie łatwiejszy do zapamiętania, skopiowania, a nawet zanotowania czy przytoczenia podczas rozmowy. Jedną z popularnych praktyk, choć niewiele wnoszących pod kątem SEO, jest tworzenie specjalnych, skróconych wersji adresów, które przekierowują do strony docelowej z „pełnym” tytułem.“


 

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/


 

  • Opisuje zawartość strony

Dobry adres internetowy powinien być naturalną zapowiedzią tego co znajduje się na stronie. Opisowe URL-e budzą większe zaufanie wśród internautów, tym samym pomagają w naturalnym pozyskiwaniu linków do danej domeny. 


 

  • Spójny system nazewnictwa

Wszystkie adresy powinny prezentować tą samą konwencję. Dlatego należy dokładnie przemyśleć strukturę adresów URL i zależności pomiędzy nimi, uwzględniając swój plan rozwoju, tak aby wszystko tworzyło spójną całość. 


 


 

  • Subdomeny tylko jeśli są niezbędne

Adresy składające się z kilku subdomen są dla Google i użytkowników zbyt skomplikowane. Dlatego należy je tworzyć tylko w razie konieczność np. gdy dana firma posiada kilka niepowiązanych ze sobą działów, które łączy jedna marka.


 

  • Nieskomplikowana forma

Dobrze zaprojektowany adres URL nie powinien posiadać zbędnych znaków, ozdobników a jego struktura powinna być jak nprosta i przejrzysta. 


 

  • Dopasowany do zapytania w Google

Adresy URL dopasowane dokładnie do zapytań wpisywanych przez internautów w wyszukiwarkę mają większą szansę, że roboty dostrzegą ich powiązanie merytoryczne. Dlatego najważniejsze frazy kluczowe powinny być dopasowane do odrębnych podstron, które będą zawierały słowa kluczowe w adresie URL.


 

Pozycjonowanie strony internetowej jest kluczowym czynnikiem w działaniach marketingowych w internecie. Dlatego tak ważne jest, aby zwracać uwagę na wszystkie czynniki, które mogą wpłynąć na pozycję w wynikach wyszukiwania w Google, takich jak między innymi optymalizacja adresów URL.

Materiał zewnętrzny

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu kurierzawiercianski.pl. MyszPress s.c. z siedzibą w Myszkowie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe